跑鞋評測 Altra FWD Experience - Red Team 成員 Jeremy:速度課、慢課舒適之選

December 07 2023

跑鞋評測 Altra FWD Experience - Red Team 成員 Jeremy:速度課、慢課舒適之選
跑鞋評測 Altra FWD Experience - Red Team 成員 Jeremy:速度課、慢課舒適之選

近日跑鞋多了一個新選擇,就是 Altra FWD Experience!它是 Altra 品牌首對4mm足跟差的跑鞋,零足跟差的Altra鞋大家都見慣了。Altra 破天荒推出有足跟差的跑鞋,穿上去會有什麼感受?今次找來Altra Red Team 成員Jeremy 同大家分享着後感。以下內容經小編整理及節錄。

------------------------------------------------------------------------------------

Altra 給大家的印象或者都會係 Zero Drop、 Balanced Cushioning等特色,即係腳前掌同後踭一樣高度,而今次 FWD Experience 是 Altra 第一對推出有足跟差嘅跑鞋!

我暫時跑了50km,跑落介乎其他跑鞋款如 Torin7、ViaOlympus,不似之前要稍為提腿適應去 Zero Drop;相比速度款式跑鞋 Vanish Tempo 、Vanish Carbon 跑得更自然,我用 FWD Experience 做過速度課同慢課都覺得好舒服。

「FWD Experience  抓地力較好,鞋底不像 Vanish Tempo 、Vanish Carbon 等鞋底偏薄,舒適度就繼續維持Altra一貫跑鞋咁舒服,唔需要刻意開鞋去習慣。」

兼具路跑鞋速度鞋優點 舒適穩定、自然推進

我自己都試過好多款 Altra 跑鞋,因為 Zero Drop 設計,例如 Via Olympus / Torin / Paradigm 可以俾我練習 強化 多啲小腿肌肉,但係跑落會比較舒服 自然跑;另外就係Vanish  Carbon / Vanish Tempo 等系列的速度款式跑鞋,繼續會感受到 Zero Drop,但係因為鞋形 獨有的65%Rocker Shape 設計會向前推,向前跑的效率提高 令到每步向前容易加速。

FWD Experience 著落去就會係兩款鞋定位嘅中間,中底繼續會有前者穩定,但又有少少好似 Vanish  Carbon (因為都係獨有的65%Rocker Shape 設計) 自然咁向前推。舒適度都係同 Paradigm / Vanish Tempo 相若 (但以我所知,兩者中底物料是不同的) ,腳踭保護都好好。

易加速、Support好 首選加速跑、配速訓練

FWD Experience 我會首選推介俾磅數較重,間中會用來Tempo/Farlet加速跑嘅跑手因為中柔軟度高,而且腳踭包裹非常之好。低足跟差會比起其他Altra鞋更容易向前推加速,可以作為模仿赤足跑的起點。

我暫時會用佢做配速訓練,交替Vanish Tempo。如果馬拉松比賽暫時都係會選擇用Vanish Carbon,始終鞋身更輕,中底更彈,會適合快跑。

我自己習慣Altra山鞋,所有都係zero drop例如Olympus 5,今次呢對 4mm FWD Experience 對我來講真係非常之 effortless相信對一衆希望體驗模仿赤足跑,繼而改善跑姿的新跑手,會好好易上手容易掌握得到,我亦會大力推介!

FWD Experience  評分:

舒適:4
透氣:3.5
穩定:3.5
抓地:4
推進力:4.5

Jeremy 小百科 - 2023 年 香港100 本地首位完成參賽者 完成時間13小時28分

圖片轉載自IG連結